Įvykdytas projektas VP2-2.1-ŪM-04-K-04-297, InSpe IĮ eksporto skatinimas „InSpe" IĮ įgyvendino iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuojamą projektą „InSpe IĮ eksporto skatinimas" Nr.VP2-2.1-ŪM-04-K-04-297 Projekto tikslas - aktyviau ieškoti užsienio partnerių ir didinti pardavimus užsienio rinkose. InSpe IĮ yra įmonė, gaminanti reklaminius gaminius ir teikianti įvairias su reklama susijusias paslaugas. Siekiant padidinti įmonės pajamas bei rinkos dalį, projekto įgyvendinimo metu buvo aktyviau ieškoma užsienio partnerių ir didinami pardavimai užsienio rinkose. Projekto įgyvendinimui iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų buvo skirta 42.935,76 EUR, pagal Lietuvos 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos įgyvendinimo VP2-2.1-ŪM-04-K priemonę „Naujos galimybės". Šios priemonės tikslas - skatinti įmones aktyviau ieškoti užsienio partnerių ir didinti pardavimą užsienio rinkose. Priemonės remiamos veiklos: Įmonės ir jos produkcijos pristatymas užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose. Projekto trukmė - 24 mėn. Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2013 m. birželio mėn. Projekto veiklų pabaiga: 2015 m. gegužės mėn. Kadangi pagrindinis projekto tikslas yra didinti InSpe IĮ eksporto apimtis, tad parodos yra vienas iš labiausiai tinkamų verslo partnerių paieškos būdų, kurių metu užmezgami nauji kontaktai su potencialiais įmonės produkcijos pirkėjais. Projekto metu įmonė sėkmingai pristatė savo produkciją ir užmezgė naujus verslo kontaktus šiose parodose: FESPA -2013, Jungtinė Karalystė, Londonas, RemaDays 2014, 2015, Lenkija, Varšuva, FESPA -2014, Vokietija, Miunchenas, REKLAMA / POLYGRAF 2014, 2015, Čekijos respublika, Praga, SIGNEXPO 2015, Vengrija, Budapeštas. Parodų metu užmegzti ryšiai su užsienio partneriais yra palaikomi ir po projekto užbaigimo, toliau bendradarbiaujama su projekto įgyvendinimo laikotarpiu surastais klientais. Aktyvus dalyvavimas parodose, rinkodaros priemonių panaudojimas leido padidinti InSpe, IĮ gamybos ir eksporto apimtis, produkcijos žinomumą. |