Turite neribotą reklaminį biudžetą?
Galite kasdien išleisti tūkstančius litų reklamai? Sveikiname! Esate tikras lobis reklamos KŪRĖJAMS! Jus galima įtikinti užsisakyti bet kokią reklamą. Tačiau gausi reklama dar negarantuoja siekiamo poveikio. Laikai, kai daugybė užrašų „Pirkite pas mane!" skatino pardavimus, jau seniai praėjo. Nuostabu, jog dažnai efektyviausią reklamą turi tos firmos, kurios negali skirti tam daug lėšų. Besiblaškantys užsakovai vis svarsto, kur, kada ir kiek reklamuotis, kaip išleisti kuo mažiau pinigų ir sėkmingai parduoti savo prekes ar paslaugas. Paprasčiau kreiptis į InSpe ir patikėti visus savo rūpesčius, susijusius su Jūsų reklama. Beveik visos reklamos agentūros specializuojasi siauroje reklamos srityje: vargu, ar dizaino studijoje galėsite įrašyti reklaminį garso takelį, ir atvirkščiai. Todėl Jums vis tiek teks kreiptis į kitas agentūras, įrašų studijas, masinio informavimo priemones. Teks aiškinti, ką reklamuoti ir kaip tai daryti, kad reklaminė kampanija išlaikytų vienodą stilių. Protingiau rinktis reklamos paslaugų kompleksą.
Kompleksinė Paslaugų Reklama gali įveikti pirkėjų „apsaugos sistemą". Svarbu žinoti, kad tikslinei auditorijai pritaikyta reklama yra efektyvesnė, nei skirta visumai. Kompleksiškumas = mažesnės išlaidos = geresni rezultatai
Kas vis dėl to yra Kompleksinė reklamos kampanija? Tai rinkos analizė. Rinkodaros specialistai nustatys įmonės (prekės ženklo) ir jos artimiausių konkurentų užimamas vietas rinkoje, apibrėš potencialius pirkėjus, išskirs pagrindinius reklamuojamo produkto privalumus. Remiantis rezultatais bus sudarytas rinkodaros planas. Tai kompanijos firminio stiliaus kūrimas. Įmonei privalu turėti savo firminio stiliaus pagrindus: logotipą, firmines spalvas, šriftą, šūkį, apipavidalinimo elementus ir t.t. Visa tai daro įtaką bendram pirkėjų nuomonės sudarymui. Tai media-plano sukūrimas. Media-planas skirtas nustatyti priemonėms, apimtims ir terminams. Jais remiantis bus nustatyta vieta, kiekis ir laikas (televizijoje, radijo eteryje, spaudoje, reklaminiuose skyduose ir t.t.). Media-plane nurodoma ir kaina. Pagrindinis media-plano uždavinys - tinkamai naudoti turimus resursus ir pasiekti geriausius rezultatus. Tai kūrybos darbai. Reklaminė kampanija yra daug įdomesnė ir turi didesnę įtaką pirkėjui, jeigu ji išsiskiria iš bendro reklaminio srauto. Tik kūrybinės idėjos, kurios daro bet kurią reklamą stipria ir įsimintina, yra pagrindinis reklamos agentūros turtas ir ginklas. Tai reklaminės produkcijos gamyba. Beveik visos reklamos agentūros specializuojasi siauroje reklamos srityje. Jeigu reklamos agentūra įsipareigojo įgyvendinti Jūsų reklaminę kampaniją ir neturi įrangos reklaminio vaizdo klipo įrašymui, tai šis vaizdo klipas bus užsakomas kitoje agentūroje. Tinkamų gamintojų paieška ir Jūsų firminio stiliaus taisyklių laikymasis - reklamos agentūros rūpesčiai. Tai reklama masinio informavimo priemonėse. Laikraščiai, žurnalai, televizijos programos, radijo stotys, reklaminiai skydai, reklama ant transporto priemonių, afišos, interneto svetainės - yra iš ko rinktis. Visos priemonės turi savo reklamos talpinimo įkainius. Gera reklamos agentūra visada žino apie įkainių pasikeitimą. Reklamos agentūros privalumas - kontaktai su visais masinio informavimo priemonių atstovais, todėl užteks vieno Jūsų skambučio ir reklaminis skelbimas bus patalpintas.
Tegul reklama užsiima profesionalai!
|